Jak poznat neschopného, fantastu či ukřivděného? Jaké mají silné stránky? Jaké problémy způsobuje arogantní typ či byrokrat? Jak reagovat na jejich tvrzení?

20 typů lidí – jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat

2., rozšířené vydání

autor: Bělohlávek František

prodejní cena: 199 Kč

Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi.

Konflikty a vyjednávání

Umění vyhrávat, aniž by někdo prohrál – 3., upravené a doplněné vydání

autor: Plamínek Jiří

prodejní cena: 189 Kč

Nové, upravené a doplněné vydání knížky uznávaného autora, poradce a lektora ukazuje, čím mohou být konflikty prospěšné, jaký význam mají jak pro vedení a řízení firem, tak v lidském životě. Dozvíte se o možných způsobech a postupech zvládání různých typů konfliktů a seznámíte se s taktickými, lidskými a strategickými aspekty vyjednávání: například jak se na vyjednávání připravit, jak obsadit vyjednávací týmy, jaké konflikty nejčastější vznikají mezi různými motivačními typy lidí nebo jak využívat různé vyjednávací styly.

Tvorba strategie a strategické plánování

Teorie a praxe

autor: Fotr Jiří, Vacík Emil, Souček Ivan, Špaček Miroslav, Hájek Stanislav

prodejní cena: 495 Kč

Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě těchto plánů, zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací.

Marketing v cestovním ruchu

Jak uspět v domácí i světové konkurenci – 2., aktualizované a rozšířené vydání

autor: Jakubíková Dagmar

prodejní cena: 369 Kč

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů.

www.grada.cz