Jedním z nich je ten, kde budeme mít sídlo podnikání, a zda, a kde, budeme mít kancelář. Vzhledem k tomu, že kancelář je vizitkou firmy, kam si můžeme zvát obchodní partnery, pokud už se pro vybudování kanceláře rozhodneme, velmi důkladně zvažujeme její umístění, stejně jako nároky na její vybavení.

Je tu ovšem ještě jedna možnost, jak si ušetřit dlouhé přemítání a též nemalé prvotní náklady na zařizování kanceláře. A tou je tzv. virtuální kancelář. V současnosti se jedná o moderní způsob fungování firmy, který umožňuje, ač to tak z názvu nevypadá, i zcela reálné schůzky s našimi obchodními partnery či zákazníky v lukrativních prostorech, jejichž užívání je součástí nájmu virtuální kanceláře.

Výhodou je především to, že kancelář využijeme fyzicky pouze, pokud je potřeba, ale ostatní starosti spojené s chodem kanceláře neleží na našich bedrech. A co víc, běžnou službou v rámci pronájmu je přebírání a třídění došlé pošty, a též informace na email o obdržené korespondenci, na základě předem domluveného zadání.

Pokud nás myšlenka na virtuální kancelář zaujala, můžeme se podívat blíže na tomto linku, co všechno taková virtuální kancelář umí. A pokud bychom se přece jen radši rozhodli pro starou známou kancelářskou klasiku, možná uvítáme i nějaké zajímavé tipy, co se týče šatní skříně, pro návštěvy, pohodlného zasedacího nábytku, nebo dekorací, hitem jsou například obrazy na míru.