letos udílely značky kvality pro zaměstnavatele podporující  své zaměstnance- otce. Byly uděleny značky kvality 17 zaměstnavatelům ze soukromého, neziskového i státního sektoru.

Mezi nositeli jsou zástupci malých českých firem, škol i nadnárodních korporací. Množství nositelů značky je důkazem toho, že podpora otcovství u zaměstnavatelů stále narůstá.

Kdo konkrétně značku získal?

APERIO – Společnost pro zdravé rodičovství
A-WebSys, spol. s r.o.
eBRÁNA s.r.o.
GE Money Bank, a.s.
Home Credit a.s.
Kamenictví a kamnářství Kubala
Václav Netík – stavební klempířství Dobruška
Klempířství, pokrývačství Petr Kadlec
Magic Seven, s.r.o.
obec Otice
Raiffeisenbank a.s.
SAPELI, a.s.
SYMBIO Digital, s.r.o.
Táta na mateřské.cz
Valdek, o.p.s.
Základní a mateřská škola Krupka
Základní a mateřská škola Třebenice

Jak ocenění zisk značky komentují?

ZŠ Krupka, Mgr. Tomáš Liška, ředitel školy: „Velmi si cením udělení značky Tátové vítáni a hrdě se k ní vždy budeme hlásit“

Raiffeisen bank, a.s., Mgr. BARBARA RESNEROVÁ, Head of Staffing & Sourcing
„ Máme velkou radost z udělení značky Tátové vítáni. Moc se těšíme, že se jí budem chlubit.“  “Vycházet vstříc maminkám a tatínkům je pro nás, jako zaměstnavatele, důležité.“

Obec Otice, Mgr.Vladimír Tancík, starosta
„Děkuji za ocenění rovnoprávné politiky naší obce, směřující k obnovení tradičních hodnot. Velice si ocenění vážíme a je to potvrzením správnosti naší cesty“

SYMBIO Digital, s.r.o., Libor Šimon, jednatel
„Všech 13 tátů v SYMBIU z toho máme radost!“

Lucie Kollertová: GE Money Bank, a.s., Narn Badmaev: SYMBIO Digital, s.r.o, Ondřej Čermák: „Táta na mateřské.cz

I muži potřebují slaďovat práci a rodinu

Zaměstnavatelé v ČR si začínají reflektovat, že mezi jejich zaměstnanci jsou otcové.  Chtějí je v této roli podpořit. Celé ¾ personalistů z řad státního a soukromého sektoru, oslovených v rámci výzkumu Tátové vítáni, uvedly, že pokud oslovují rodiče v rámci interní komunikace, vždy myslí i na otce a informace a podporu adresují i jim.

Podpora otců má různé formy: flexibilita práce, otcovská dovolená, podpora na rodičovské dovolené nebo workshop o sla´dování  profesního i osobního života pro muže-otce. Každá z nich může být pro řadu zaměstnavatelů konkurenční výhodou. Osvícení zaměstnavatelé, kteří si váží lidských zdrojů a reflektují  jejich potřeby  vědí, že se jim tato politika dlouhodobě vyplatí.

Když management podporuje otce rodin:

  • vytváří kvalitnější prostředí pro své zaměstnance
  • disponuje loajálními zaměstnanci
  • snižuje náklady na nábor nových pracovníků.

Když mají otcové podporu managementu:

  • rádi spolupracují
  • jsou efektivní
  • šíří dobrou náladu „dovnitř i ven“
  • zažívají menší stres
  • méně chybují
  • mají nižší riziko úrazu či dlouhodobé absence.

Navštivte jednu z dalších zajímavých akcí Ligy otevřených mužů

Pozvánka Agrese je OK