Pozvání přijali profesionální kosmetičky, zákazníci, zaměstnanci, média. Hlavní tématem byl Bio-hacking. Důležité bylo ale i ohlédnutí za výrobou, historií a kosmetickými recepty.

Firma se zaměřujeme především na péči o pleť, ale i tělo a vlasy. „V portfoliu najdete jedinečná séra, originální masky, denní i noční krémy, produkty pro čištění pleti. Zákaznice mohou vybírat z tradičních značek La Chèvre a Le Chaton. Také mohou vyzkoušet novější značku Capramedic věnující se problematické pleti se zdravotními neduhy,“ říká Ing. Jitka Poláková, ředitelka firmy.

La Chèvre nabízí kvalitní produkty pro základní péči a úplně si s ní vystačí ženy mezi 20 a 35 rokem věku. Le Chaton má propracovanější, více výživné produkty, s vyšším poměrem aktivních látek a je vhodná pro péči po 30 roku věku. Skvěle řeší anti-ageing péči, v té je nepřekonatelná.

Bio-hacking v podání Kosmetiky Capri je o obnově buněčných struktur, díky které může dojít k regeneraci kožních buněk. „Jde o stimulaci buněčných funkcí, podporu hydratace a přirozenosti pleti, probuzení regeneračních procesů,“ vysvětluje Ing. Poláková.

Firma pokřtila svůj nový parfém.

Společnost poprvé představila vůni EXOTIQUE – CESTA, která je plná hřejivé bylinkové a ovocné noty. Hlava vůně je ovocná, pomerančová, citronová. Srdce vůně má jasmínové, zelené a mořské tóny. Základem vůně je cedrové dřevo, vanilka a esenciální olej ze skalní růže Labdanum.

www.kosmetikacapri.cz